Az olvasottság nem publikus.

Pár perc az egészségért

  • Rólam
  • Wellness / Szálloda
  • Szépség
  • Teszt
  • Partnereink
  • Médiaajánlat
  • Kapcsolat
9 ősi trükkel vesznek rá, hogy többet költsünk!

9 ősi trükkel vesznek rá, hogy többet költsünk!

facebook_bejegyzes_940x788_px_38.jpegNap, mint nap olyan reklámokkal és marketing taktikákkal bombáznak minket, amelyek kifejezetten arra szolgálnak, hogy minél több pénzt hagyjunk a boltokban! íme 10 alapvető trükk, amiknek még mindig bedőlünk:

  • Neked is feltűnt, hogy a bevásárlókocsik egyre nagyobbak?

Kísérletek sorozata világított rá arra, hogy a bevásárlókocsi mérete összefügg azzal, hogy mennyit költünk az adott boltban. Amikor a kereskedők megduplázták a kocsik méretét, a vásárlók átlagosan 20% -kal többet vásároltak anélkül, hogy észrevették volna. Tudtad? Az eltűnő kocsik egyre nagyobb gondot, kiadást okoznak a boltoknak. Lengyelországban akár börtönbüntetéssel is sújtható az, aki gyanútlanul hazasétál a bevásárlókocsival, majd elfelejti visszavinni.

  •  Az a bizonyos szemmagasság

Nem is gondolnánk, hogy minden árunak megvan a tudományos helye. A marketing szakemberek tisztában vannak vele, hogy az áruk vonzóbbá tétele érdekében különleges módon kell őket elhelyezni. A szemmozgást rögzítő program segítségével azonosítják a legnépszerűbb pontokat, ahova az emberek általában a figyelmüket összpontosítják. A legvonzóbb és legdrágább áruk kerülnek ezekre a helyekre, hiszen az itt elhelyezett termékek 35%-kal több figyelmet kapnak. Nem véletlen, hogy a prémium terméket nem a legalsó polcon találod. Bizony le kell hajolni, ha spórolni szeretnénk.

  • Piros árcimke a férfiak számára

A tanulmányok azt mutatják, hogy a férfiak nagyobb eséllyel vásárolnak olyan termékeket, melyeknél az árakat piros színnel jelzik. Úgy tűnik, hogy a férfiak gyorsabban feldolgozzák ezeket az információkat, és vizuálisan jobban hat rájuk ez a szín, arra asszociálva, hogy a „piros” egyenlő a „kedvezménnyel”.

  • Az átlagfogyasztó általában csak négy cikk árára emlékezik

Tej, kenyér, banán és tojás. A vásárlók 95% -nak fogalma sincs, hogy az összes többi termék mennyibe került, és megért -e.

  • Nyugodt, lassú zene

Az eladótérben a csendes, nyugodt és lassú zene arra ösztönzi a vásárlókat, hogy töltsenek több időt az üzletben. Ha a vásárlók hosszabb ideig maradnak, akkor átlagosan 33% -kal több pénzt költenek.

  • Népszerű, vásárlásra ösztönző szavak

Az egészséges életmód befolyásolja az élelmiszermárkákat. A gyártók jól tudják, ha a fogyasztó az egészséges életmód híve, akkor az olyan élelmiszerekért, mely "bio+, hajlandó többet fizetni. Sajnos a címkéken szereplő állítások, miszerint a termékek egészségesek, gyakran nem egyeznek a valósággal. Az olyan jelölések, mint a "GMO-mentes" vagy a "100% organikus", drágábbá teszik az árukat, mint amilyenek valójában. A csúcskategóriás nyersanyagok megemlítésével az emberek szívesebben nyúlnak mélyebben a zsebükbe.

  • Méretváltozás

Érdekes, hogy a hasábburgonya szokásos adagja kétszer akkora lett az elmúlt 40 évben. Más gyártók is növelik az adagokat és az árakat, és észre sem vesszük, hogy többet fogyasztunk. Az áremelkedés másik formája, amikor a súly kisebb lesz, de az ár változatlan. És ez minden árura vonatkozik: tejre, vajra, üdítőre és így tovább.

  • Bolt, melyben csak bolyongunk

Az csak illúzió, hogy az árukat véletlenszerűen helyezik el. A legnépszerűbb termékek általában középen találhatók, de semmiképp nem a bejárat közelében. Amíg odabolyongunk, további árucikkeket teszünk a kosarunkba. Az impulzív vásárlást kiváltó termékek a jobb oldalon kapnak helyet, mivel az emberiség zöme jobb kezes. 

  • Miért van a gyümölcs és a zöldség az előtérben?

A gyümölcsöt és zöldséget gyakran az élelmiszerboltok bejáratának közelében helyezik el, és jó okkal. A friss gyümölcs, zöldség sőt gyakran a virág hatnak az érzékszerveinkre. Az élénk színekre és friss illatokra gondolva - jó hangulatba kerülünk esetleg még meg is éhezünk. Ez a típus a boltok arany fogyasztói!  Hasonló meggondolásból a pékség pultját is a bejárat közelében helyezik el, a frissen sült kenyér illata éhesé tesz.

 

 

 

komment Tovább
9 ősi trükkel vesznek rá, hogy többet költsünk! Tovább
Facebook Tetszik
0
komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Fiatalság titka: Lassítsd az időt! Fiatalság titka: Lassítsd az időt!
  • A sport, ami kortalan és mindenkié! A sport, ami kortalan és mindenkié!
  • Fiatal vagy? Téged is érinthet! Fiatal vagy? Téged is érinthet!
  • Izomgörcs? Legyőzve! Izomgörcs? Legyőzve!
  • Fejfájás: A lélek üzenete Fejfájás: A lélek üzenete

A bejegyzés trackback címe:

https://parpercegeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1916475120
Facebook Twitter Instagram

Hirdetés

Pár perc az egészségért

Fontos, hogy mindegyikünknek legyen pár perce Önmagára! Kérlek tarts velem, hogy hétről-hétre hasznos információval legyél gazdagabb! Praktikus tanácsok a mindennapokra egészség, szépség, wellness, párkapcsolat témakörben!

 oldal.jpg

Facebook oldaldoboz

Tovább a Facebook-ra

Keresés

A Pár perc egészség blogon megjelenő írások, cikkek a szerző tulajdonát képezik.

  • Msylwia (profil)
Health & Wellness & Beauty
süti beállítások módosítása
Dashboard