Az olvasottság nem publikus.

Pár perc az egészségért

  • Rólam
  • Wellness / Szálloda
  • Szépség
  • Teszt
  • Partnereink
  • Médiaajánlat
  • Kapcsolat
Szállodai kulisszatitkok

Szállodai kulisszatitkok

facebook_bejegyzes_940x788_px_2024-07-01t140200_389.jpegMit szoktak a szállodákból a vendégek eltulajdonítani? Miért fehér az ágynemű? Amikről az alkalmazottak sosem beszélnek.

Mit visznek el a szállodákból a vendégek a leggyakrabban? - A szállodai szoba tele van olyan tárgyakkal, amiket az ember legszívesebben hazavinne magával. Míg egyesek távozáskor csupán a szállodai piperecikkeket és az eldobható papucsokat tuszkolják bele a kofferba, mások nagyobb tételben gondolkoznak. Nem ritkán a szállodai törölközőket, köntösöket csomagolják el a poggyászba. De nem is hinnénk, hogy vannak egészen elképesztő dolgok is az eltulajdonított tárgyak listáján, mint a szobát díszítő váza, a fürdőszobai kuka, borospoharak, de akadt olyan is, aki a tévével sétált ki. Azonban nem árt óvatosan csomagolni hazafelé, hiszen a hotelek ma már különböző stratégiákat dolgoztak ki arra, hogy elvegyék a vendégek kedvét a lopkodástól. 

Miért fehér minden ágynemű, törölköző? - Neked is feltűnt, hogy szinte minden szállodában fehér az ágynemű és a törölköző? Ennek leginkább pszichológiai magyarázata van, hiszen a fehér szín egyértelműen a tisztaság érzetét kelti. A másik nagy előnye, hogy mosáskor nem kell válogatni a színeket, hiszen az ágyneműtől az asztalterítőig minden fehér. 

A kuponért nem biztos, hogy ugyanazt kapod! - Ha kuponokat kínáló oldalon foglalunk, valószínűleg nem a legjobb szobák egyikét kapjuk, hanem  legalapabbat. Bár a szállodának holt időszakban még mindig jobban megéri féláron kiadni egy szállodai szobát, mint üresen hagyni, de jól tudják, hogy nem azért választottuk, mert pont itt akartunk megszállni, hanem mert ezt találtuk jó áron. Valószínűsíthető, hogy nem lesz belőlünk törzsvendég. A szállodai körökben a kuponos vendégekről általában megoszlanak a vélemények.

Mi történik, ha valaki a szállodában hal meg? - És a végére egy szomorú kulisszatitok. Sajnos gyakrabban előfordul, mint azt képzelnénk, bár értelemszerűen a szálloda igyekszik nem nagy dobra verni a halállal összefüggő eseményeket. Ha ez a szomorú tény bekövetkezik  a szálloda személyzete olyan gyorsan igyekszik cselekedni, ahogyan csak tud, hogy a legkisebb feltűnést is elkerüljék. A szobát egy időre lezárják, alaposan kifertőtlenítik, kitakarítják.

1 komment Tovább
Szállodai kulisszatitkok Tovább
Facebook Tetszik
0
1 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Nyári betegségek: Mit tegyél? Nyári betegségek: Mit tegyél?
  • Elképesztő ételek, amik nem romlanak! Elképesztő ételek, amik nem romlanak!
  • Rejtett veszélyek a tányérodon Rejtett veszélyek a tányérodon
  • A tested üzen – hallgass rá! A tested üzen – hallgass rá!
  • Női vitalitás: a titok nyitja Női vitalitás: a titok nyitja

A bejegyzés trackback címe:

https://parpercegeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr818438589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Motorogre 2024.07.02. 14:11:43

Köszönjük, kezdetnek nem rossz. Mert végül is mit tudtunk meg: semmit, nemhogy kulissza-titkokat. 1) Mit visznek el a vendégek: amit megkívánnak! ide azt is le kellett volna írni, hogy sokmindent hozzáírathatunk a számlához, nem kell ellopni. Ezt már megtanulhatta a mozijáró közönség pl. a Beverly Hill-i Zsaru-ból. 2) Miért fehér az ágynemű - ez nem titok, tudja minden háziasszony de kórházi dolgozó is, Semmelweis doktor óta. 3) Akár kupon akár zseton: gondosan meg kell nézni hogy mit, milyet foglalunk. 4) Azt hittük nem csinálnak semmit, hetekig várnak, utána meg nem takarítanak ! De a végére egy kis mesterfogás: ha csoport érkezik akik előre rendelték az 'A' és "B" fogásokat , és egy A-s meglátja a B-ételsort a szomszédjánál és kéri, hogy "Nem lehet váltanom "B"-re ? Ilyenkor a válasz: Uram/Hölgyem, megnézem mit tehetek Önért ! És a "titok" : meg kell várni amíg az összes többi vendég belekezd az étkezésbe, és csak akkor felszolgálni a kívánt "B"-t : általában mindig akad egy + fogás a konyhán, de ha korábban tálaljuk fel, akkor még további ad-hoc kivánságok lesznek. Viszont az, aki már megkezdte az étek fogyasztását (=bele-evett) az sose nem kéri a cserét. Jó utazást, étkezést mindenkinek.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook Twitter Instagram

Hirdetés

Pár perc az egészségért

Fontos, hogy mindegyikünknek legyen pár perce Önmagára! Kérlek tarts velem, hogy hétről-hétre hasznos információval legyél gazdagabb! Praktikus tanácsok a mindennapokra egészség, szépség, wellness, párkapcsolat témakörben!

 oldal.jpg

Facebook oldaldoboz

Tovább a Facebook-ra

Keresés

A Pár perc egészség blogon megjelenő írások, cikkek a szerző tulajdonát képezik.

  • Msylwia (profil)
Health & Wellness & Beauty
süti beállítások módosítása
Dashboard